Post by highhuntdingcentcon on Feb 6, 2022 20:54:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Tom \u0026 Ben News ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Tom \u0026 Ben News IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga primogems ▞▞▞
▞▞▞ Talking Tom \u0026 Ben News 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är väldigt erfaret för mig. Och om någon installerar det här spelet kommer han definitivt att gilla spelet. Och detta är min erfarenhet.😎😎🔝
Det här spelet är så roligt och coolt mina vänner skrattar så mycket och jag skrattade också det är så roligt vet inte varför de kämpar för en god nyhet så sa al izz väl till dem som alltid kämpar!!!
mycket bra spel jag spelar dagligen
Skit-bh
Jag älskar alla tom-spel för att de är väldigt trevliga, roliga, söta, bra men T.V-knappen är för att göra videor om någon vet så berätta 🙏🙏
Jag hatar det här spelet jag är 7 år gammal och du får inte ens göra någonting alls du gör är att bli uttråkad och uttråkad gissa vad du inte ens kan höra vad de pratar om så jag hatar det här spelet och jag gör det Jag vill inte berömma dig för att få det och det så outfit7 uppdatera det nu!!!!😡
bra spel mycket trevligt
Jag gillar det. Problemet är bara Ben som kan göra saker mot Tom. Och de coola sakerna du måste betala för. Så om du förväntar dig att Tom ska använda en vattenpistol måste du betala för det. Så jag säger det här lugnt, JAG RÅDER ATT DU INTE LADDA NED DETTA SPEL!!!!!!!!!!!😠
Talking Tom & Ben News பொழுதுபோக்கு ybbh
Med en total kapacitet på 20 000 är dess kapacitet högre än Talking Stick ... Casa Grande Valley Newspapers Inc. Arkiverad från Originalet den 22 juni 2013.
Talking Tom & Ben News મનોરંજન aam
Tom ingen dath
We combine Bloomberg's global leadership in business and financial news and data, ... Hent den gratis til din iPhone, iPad eller Android-enhed nedenfor.
Tråkigt spel. Det är bara att se Tom och Ben slåss.
Det är ganska roligt men ändå är det lite och nu menar jag lite roligt
Det är väldigt roligt att ha samtal med dem😂😂
Jag gillar inte det här spelet Crashade för mycket och för mycket Så det är därför jag tar bort det När jag försöker göra nyheter ITIT kunde inte höra vad ordspråket Så det är därför jag måste säga Och så tråkigt den tråkiga delen irriterar gör det konstig sak
Bra men tar mycket plats på mobilen....
roliga spel för barn och föräldrar också vi älskar det här spelet och det här är ett intressant spel för barn och fantastiska spel häftigt har väldigt roligt det är bättre än ett annat musikspel och det är ett vårt favoritspel med skådespelare Ben och Tom.
Det är en okej app, den är ganska fläckig och när Ben eller Tom pratar så stannar den bara mitt i talet, jag önskar att jag kunde om den var femstjärnig men du måste fixa de sakerna innan jag gör det. Hoppas du mår bra och fixar det bra dag.
Talking Tom & Ben News Əyləncə lpsz
Jag gillar det här spelet, det är så roligt att jag tror att du också kan spela det, det är bra för barn som vill leka med en hund eller katt.
Jag gillar det här spelet men en sak som jag vill ha 1. Jag vill ha fjärr-tv:n just nu på min talande tom snälla kan du lägga tillbaka den
Talking Tom & Ben News பொழுதுபோக்கு lcn
den här appen är fantastisk! jag älskar när jag hör hur tom och ben pratar är bra! och även när jag ser att de gör ett krig!
A.y
appen stängde sig själv! konstig!
Homescapes Fritidsspill ujq
Det här spelet är väldigt roligt i det här spelet Tom och Ben de slåss och pratar och berättar nyheter
Toking tom är en ny generation själv använder är mycket.
Som pris får Carl en tom och övergiven bensinstation, som också fungerar som ett ... Snart därpå kom det fler porteringar för Android den 19 december 2013,
Det är så roligt och jag insåg inte att du kan snurra deras stol och till och med striderna och efter stridens tekniska svårigheter😂🤣😅🤭😹
Talking Tom & Ben News Szórakozás dxk
Bästa appen någonsin! Jag kan titta på tv:n men när jag tittar ser det ut som en minsta tv i världen!😅 Den bästa appen som Outfit7 skapade tack!
Är detta ett offlinespel?
Talking Ben the Dog – Appar på Google Play
Kvällsspel😍😍
Dåligt
Om Shownotes ser konstiga ut (exempelvis om alla länkar saknas. Det ska finnas MASSOR med länkar) så finns de på webben här också:
Den här appen suger varje gång tom pratar ben skrattar. Den här appen behöver mer arbete.😡😡😡
Nu hatar jag den här uppdaterade appen. Eftersom när jag trycker på "Tom & Ben Fight"-knappen, ser det ut precis som i början! Samma gäller inspelning. Som ett resultat stämmer inte ljudet av slåss! Tom pratar mycket långsamt & Ben pratar snabbt.
Det enda problemet det här spelet har är att det i äldre version fanns tv-knapp, men nu kan jag inte hitta den. Snälla fixa det, så ger jag dig 5 stjärnor.
Android News. Kostnadsfritt ... Ben & Holly's Little Kingdom Art Games. Kostnadsfritt ... Talking Tom Games Free videos. Kostnadsfritt
Bra men tystar min lilla bror när han gråter men han är bara 3 år
Jete. Bara
February | 2012 | Pombimed.com
Väldigt trevligt spel Jag tycker verkligen om det ganska roligt. Bara ett problem för mycket eftersläpning