Post by highhuntdingcentcon on Feb 6, 2022 20:23:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Piano Music Go-EDM Piano Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Piano Music Go-EDM Piano Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Piano Music Go-EDM Piano Games 2022 version ▞▞▞
Veldig morsomt å spille, øker fokus og mye tommelbruk
Jeg vil si ok fordi når du spiller den hører du sangen, så det er derfor jeg sier at den er ok
Jeg elsker virkelig dette spillet får meg til å føle meg komfortabel, og det har favorittmusikken min
Jeg elsker dette spillet, men problemet er sangen. Jeg elsker den tykke rotta, jeg har hørt den før, og den høres forferdelig ut, hvorfor legger du ikke sangen til oss i stedet for at vi gjør den, vær så snill, fiks det, jeg elsker dette spillet så mye, forresten, jeg elsker å spille på nett av min favorittdel
Å høre på engelsk musikk
Product-no-NOK-21-8532943322806086134.xml
Spillet genererer ikke fliser å spille. Dårlig spill
Takk for dette spillet. Jeg føler at Piano Tiles 2 er tilbake, men i en ny form. Vennligst ikke sviktet oss brukeren, spillere som Piano Tiles gjorde mot oss. Det ville også vært flott om vi kunne lage en konto eller logge på med sosiale medier som Facebook for å holde spillets fremdrift synkronisert og lagret. Denne funksjonen er også god for å hjelpe oss å spille med vennene våre. Men i mellomtiden takk for spillet. På grunn av vilkårene ovenfor gir jeg nå 3 stjerner.
For rask til å kontrollere
Piano Music Go: Klavierspiele Musik ozwn
Piano Music Go-EDM Piano Games Μουσική wov
هههههههههههه
Den har bare beats, ikke sanger
Det er så off tone at det er ok 🌟🌟🌟
Jeg elsker dette spillet, det er utrolig, det er godt tanker om opplevelsen av ekte pianospill er fantastisk. Det er en femstjerners for det😀😃😄😁😆😍😍😍
Dette er et bra spill, favorittsangen min er Little Star, men noen ganger blir den bare for fort og raskere enn at jeg ikke klarer å slå nivået. Men spillet er fortsatt bra. Last den ned hvis du vil. Jeg er trist at det ikke er et ekte piano.
Piano Music Go: Klavierspiele Musik sjod
Untitled Document - 태은교회
dette er en ripoff av piano tiles 2, og forresten, noen av sangene høres fryktelig ut (spesielt kiss the rain. dere burde nok forbedre den sangen) 😑😑😑😑😑
Jeg liker det så godt
Den er god, den hjelper til med å lindre stress eller noe den har moro
Jeg elsker dette spillet . Becoz det er raskt og det lærer deg mye i livet at når du starter et helt nytt liv starter du sakte og du går fort og fortere. Og så stopper livet ditt. Takk for at du la dette spillet på Google Play. Det legger mer innsats på barnas takk
Piano Music Go-EDM Piano Games મ્યુઝિક wtt
Fu men små sanger
Piano Music Go-EDM Piano Games เพลง wkw
Bortsett fra y av annonsene, er veldig bra!
Piano Music Go-EDM Piano Games Μουσική wov
Det lærer meg å fokusere
Beatstar - Touch Your Music - spill av Space Ape - Download ...
Hey Mau5 (@deadmau5)! I get your frustration, I struggle daily in an attempt ... help you learn the piano and all the melodic musical stuff.
Musikken skal fremføres med pianist Espen Berg og musikalske gjester som ... på å bruke elementer fra EDM (Electronic Dance Music) i arbeid med skolekorps,
Er Hz';
Eu odiei eller jogo
Jeg har lett etter dette siden 4 år siden... Det føles som versjonen som gjorde meg avhengig. Takk for at du jobber med det
Det er et sprøtt og morsomt spill
The Influence of the Past - NTNU Open
Den spiller ikke riktig. Hver gang du går for å spille en sang fortsetter det å rote seg til som om du ikke trykket på den riktige tasten eller at du ikke trykket på tasten raskt nok, så jeg avinstallerte den og jeg kommer aldri til å installere den igjen!!!!!!!
Spillet er veldig enkelt å bruke eller spille
Jeg vurderer dette spillet til en 5-stjerne hele veien tbh først trodde jeg det kom til å bli veldig vanskelig og trashy, men det viste seg å være overraskende glatt og søtt, og det er akkurat slik jeg liker spillene mine i motsetning til pianoflis-serien dette spillet har ennå for å ha så mye tilfører det noen få, men så langt har jeg bare hatt 1. Jeg er glad for å spille et spill som ikke gjør meg irritert eller opprørt. Dette spillet er overraskende morsomt og fullt av rasende glede 😊❤️
Nyc
dette spillet er sååå laggy hver eneste sang henger og lydeffekten er sååå forferdelig det er som å spille med ødelagte høyttalere
Planet Bomber! Trò chơi điện tử msvb